Tuesday 27 September 2011

TiMe To ReST :D

Aii korang..
Ari ni aku rase bebas coz Exam Is Over bro..!!
Huhu^^

Tu bru yg Trail SPM..
Not yg Real SPM lgi..
But aku berdebar laa tkut..
dpt keputusan yg x menyenangkan..

ERm...
Aku mls nk cite psl 2..
Tukar topik erk..??
Hehe..

Korang ingt pompuan yg aku ckp..
Aku suke kt die 2..??
Aku skrg dh makin rapat au dgn die..
Rpt mcm kwn jerk..
( Walaupun die thu yg aku suke kt die )

Erm..
Semalam die ckp yg ade org suke kt die..
Terkejut aku dibuat nye...
tpi apakan daya..
Huhu^^

Terime jerk hakikat yg org x suke kt kite..
an2..??

Hari ni kt sklh aku..
Ade buat Sambutan Hari Kemerdekaan...
Mcm2 ade la..
siap dgn show2 kt ats pentas..
 Lgi..

Kwn2 aku yg lain..
kebanyakkannyew sambut kemerdekaan kt..
Jeram Pasu..
( Aku jgk yg x blh ikut diorang..huhu )

That all...
Aku Dah Letih..
Nk rest2 sikit rase bdan ni..
HAk3...

Ok laa
Korang
Byep..
 

No comments: