Saturday 10 September 2011

Raya Kat Sekolah^^


Hai, korang ape khabar..??
Lame nye aku x update blog..
Huhu^^


Hari ini aku nk share ttg Jamuan Hari Raya kt sekolah aku..
Pada 8/9/11 jatuh pada hari khamis..
Erm, pada hari ini, sekolah kami iaitu sekolah
SMKPC1 telah mengadakan Jamuan Hari Raya
Best giler ari 2..


Tapi yg paling best time nk bergambar..
Banyak giler gmbr yg aku tangkap..
Hihi^^..


Nie laa antara..
Wajah2 yg Ceria yg dapat aku tangkap..
Korang tgk laa yew..





( Antara Diva2 Kt Kls aku^^ )



(Wahh..!! Best nyew Kek Coklat)


( Yeah Dapat Tngkp gambr dgn Pngetua n PKP )

( Kawan Baik Aku^^ )


( Org semak kls aq..)


( Shah Aliman n Fadli )

( Mkan2 Haha^^ )


Eh2..
Aq Rase ade yg kurang laa...
Apew erk??..
Laa..patut laa gmbr aku ade stu jerk...
Jap2..


 ( zurina n Aku )


 ( Amir n Aku )
 ( Mira Syazwani n Aku )


 ( Erm.. ;/ Aini n Aku.. )


 ( Hajar n Aku )

( Aku n Ellia )


( Lily Sakira n Aku )

Erm..
2 jerk kot...
Tpi Kene ingt jgk esop Trail SPM..
Argh...!!

P/S
kepada yg akan menduduki Trail SPM esok..
Good Luck au...
Wish me Luck..
:D
Salam

No comments: