Friday 25 November 2011

SPM??


Sebut Jerk SPM Ade Yg Mulai Mengelabah..
Ade Yg Akan Bekata Cepat nye waktu berjalan..
Yg Mula Ckp Aku Dh Ready Ke Nk Exam Nie..??
Huhu^^

Sme La Mcm Aku..
Berdebar Gilew..
Huhu^^

Yg Paling Terbaru..
Ade Yg Smpy Post Lgu Exam SPM..
Lau Mcm Lagu Najwa Latif
1st Kuar Lgu Muka Buku..
2st Kuar Lgu Putus Di Twitter
3st Lgu Cinta Di Muka Bulu
Then Yg Paling Terbaru 
Cinta Muka SPM 2011
Pengarang Shahril Ezwan / Kecik..


kita b'kenalan hnya dlm from5

kau hantar s0klan&suruh aq jawab
OOhuwohuwo..hatiku bagai nk gila



dan pa bila kau kata masa exams dh hampir tamat
ku gelisah berdebar hati rasa x menentu
OOhuwohuwo...benarkah rasa itu..

b'gai mana...
kalau campak je s0klan tuu..
mgkinku kan dibelasah
oleh pengawas exams..

perlukah kita…beri peluang pertama
wlupun kita x pernah brjmpa..
bnyak persoalan yg berada diminda
bnyak tnda tanya dan jga kata kerja
otak kata baik buat bodoh jew
hidup x mnentu adakah ini exams.....

bnyak s0alan sport yg di...terima
bnyak juga skima yg di…terima
kata hati dan rasa x dibiar saja
setiap yg berlaku adakah patut tnya
harus pejam mata dan tidur…saja…

pa bila kau renum tajam² mata aku..
ku dah tahu aku kantoi meniru..
OOhuwohuwo…mampus lah kali ini

dan pa bila kau nk rampas soalan aku
ku buat muka 10sen…OOhuwohuwo
itulah cinta yg satu..cinta di paper spm


(hahahaha mcm2 Kn?)

Ok..
Meyh Nk Cite Psl Exam SPM Aku..
Haha

Di Sebabkan Nk Exam Aku Msuk Asrama..
Sbb 2 Aku X Blh Nk Update
Blog Aku Ni..
Tgk Dh Berhabuk Dh..
Blog Aku...
Haish..
Huhu^^

1st Aku Pikir Duk Asrama Memang Boring...
But Lame2 Duk Kt Saner..
Best Gileer Doe..
Dpt Knl Dgn Abg Form 6
Huhu^^

Lau Ptg Lps Abis Exam.. 
Kite Org M<ain Bola Untuk Ilang Stress..
Lau Mlm Lak Kite Org Akn Study Smpy Lwat Mlm..
Huhu^^

Ape2 Pun Aku Harap 
Aku Akn Mendapat Keputusan
Yg Cermerlanh
Bukan Just Aku Jerk..
All The Calon SPM

Wish 4 We All Kay..


No comments: