Friday 26 August 2011

Bergotong-royong..

Hai..
yeah...!!
X sbr nyew...!!
3 ari lgi kita akn beraya...

Aku nk share laa aktiviti aku 
Aku ari ni...
Erm...Mcm ner nk start ni..

Ok..!!
Ari ni keluarga aku n semua spupuku..
Bergotong-royong kt rumah nenek aku
Buat kali terakhir..
Coz x lme lgi rumah 2 akn dirobohkan
Sbb pak saudara aq kt Perak nk buat rmh kt sini..

Erm...
Nnti rya pertama..
Plan kite org nk kumpul rmy kt rumah 2..
Then kite org nk buat jamuan..

Pda mlm raya yg kedua..
kite org nk buat BBQ..
best nyew...

Aq rse raya nie merupakan..
Ari raya yg paling epy..
Walaupun ayah aku belom sembuh..
(Ini Idea Ayah Aku..)
huhu^^

P/S
Baju kebaya kain sutera,
Cantik dipakai anak dara jelita,
Ucapan diutus peganti kad raya,
Tanda ingatan lebaran menjelmam
"Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin" 



No comments: